ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ TRADING

Το forex trading desk της FXCM είναι διαθέσιμο σε κατόχους live λογαριασμών. Οι πελάτες μπορούν να τοποθετήσουν και να διαχειριστούν εντολές τηλεφωνικά μέσω του trading desk όταν είναι απαραίτητο.

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:

Κυριακή Βράδυ 00:15 – Παρασκευή 23:55 Ώρα Ελλάδος

Forex Trading Desk:

+1 212 201 7300

Εχετε ερωτηση Σχετικα με μια Συγκεκριμενη Συναλλαγη;

Η FXCM μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε προβλήματα που σχετίζονται με συγκεκριμένες θέσεις.

Μαθετε Περισσοτερα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΤΟΛΩΝ

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ;

Εάν πιστεύετε ότι μια εντολή σας εκτελέστηκε λανθασμένα, παρακαλούμε καλέστε άμεσα το Τμήμα Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών. Το Trading Desk δεν μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

+30 210 9690406/8

Σημαντικό: Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμες όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την εντολή, συμπεριλαμβανομένων των: κωδικό της εντολής, ώρα της συναλλαγής και το είδος του προβλήματος. Θα υποβληθεί αναφορά για την εντολή και εάν είναι απαραίτητο θα πραγματοποιηθεί πίστωση στον λογαριασμό σας.

ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ TRADING DESK;

Όλοι οι πελάτες της FXCM μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με το trading desk στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Αν διακοπεί η πρόσβασή σας στο Internet
  • Αν δεν λάβετε επιβεβαίωση για μια εντολή που θέσατε μέσα από την πλατφόρμα συναλλαγών
  • Αν διακοπεί η σύνδεσή σας στο internet ή η σύνδεσή σας με τον server της FXCM

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που δεν είναι σχετική με τις τρέχουσες θέσεις σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την FXCM Hellas στο 210 96090406/8 (καθημερινά από τις 9:30 πμ - 7:00 μμ) ή με την εξυπηρέτηση πελατών της FXCM Αμερικής (στα αγγλικά) στο 00800 18092014732 (για επικοινωνία εκτός των ωρών λειτουργίας της FXCM Hellas).

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ TRADING

Για να βεβαιωθούμε ότι οι εντολές τοποθετούνται έγκαιρα, ενθαρρύνουμε τους πελάτες που καλούν το trading desk να ακολουθούν το πρωτόκολλο τηλεφωνικού trading του No Dealing Desk. Παρακαλούμε διαβάστε το ακόλουθο παράδειγμα για να βεβαιωθείτε ότι αντιλαμβάνεστε το απαραίτητο πρωτόκολλο.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΤΟΛΩΝ

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ;

Εάν πιστεύετε ότι μια εντολή σας εκτελέστηκε λανθασμένα, παρακαλούμε καλέστε άμεσα το Τμήμα Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών. Το Trading Desk δεν μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ: +30 210 9690406/8

Σημαντικό: Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμες όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την εντολή, συμπεριλαμβανομένων των: κωδικό της εντολής, ώρα της συναλλαγής και το είδος του προβλήματος. Θα υποβληθεί αναφορά για την εντολή και εάν είναι απαραίτητο θα πραγματοποιηθεί πίστωση στον λογαριασμό σας.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η FXCM χρησιμοποιεί κώδικες κρυπτογράφησης στοιχείων, προγράμματα πιστοποίησης αυθεντικότητας, και ένα από τα καλύτερα firewall ώστε να εξασφαλίσει ότι κάθε συναλλαγή και καταχώρηση πελάτη είναι απόλυτα αυθεντική και ασφαλής. Η FXCM τηρεί εφεδρικά συστήματα και σχέδια έκτακτης ανάγκης για να ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα προβλημάτων του συστήματος. Εάν υπάρξει πρόβλημα με τον server μας, όλες οι ανοικτές θέσεις, οι εντολές stop, και το ιστορικό trading αποθηκεύονται στους εφεδρικούς μας φακέλους. Όλες οι εντολές εκτελούνται ως GTC από προεπιλογή.