ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ FXCM

FXCM Παράπονα

Πληροφορίες σχετικά με τη Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων

H FXCM καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να συνάψει δυνατές και μακροχρόνιες σχέσεις με όλους τους μετόχους της, συμπεριλαμβανομένων κυρίως των πελατών της. Για το λόγο αυτό, αξιολογούμε τα σχόλιά σας, τις προτάσεις και τις ανησυχίες σας ως θέματα υψίστης σημασίας. Επίσης, αντιλαμβανόμαστε την όποια δυσαρέσκεια των πελατών μας ως ευκαιρία βελτίωσης τόσο αναφορικά με τα προϊόντα μας όσο και με το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ;

Σε περίπτωση που έχετε δυσαρεστηθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της FXCM, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών το συντομότερο δυνατό στα τηλέφωνα 210 9690406/8 και στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Σε περίπτωση αμφισβητούμενης συναλλαγής, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας στην Online Φόρμα Ελέγχου Συναλλαγών. Παρακαλούμε έχετε υπόψιν σας ότι όλες οι αμφισβητούμενες συναλλαγές θα πρέπει να καταγράφονται το συντομότερο δυνατό μετά τη διαπίστωσή τους. Το καταρτισμένο προσωπικό μας έχει εκπαιδευτεί κατάλληλα για τη διερεύνηση και επίλυση όλων των προβλημάτων που προκύπτουν από τις συναλλαγές. Μόλις διερευνηθεί η συναλλαγή σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα λάβετε μια λεπτομερή έκθεση που θα εξηγεί τι συνέβη στη/στις συναλλαγή/ές σας που υποβλήθηκαν προς διερεύνηση. Αν η Επιτροπή Ελέγχου Συναλλαγών διαπιστώσει ότι ζημιωθήκατε λόγω τεχνικού προβλήματος, θα αποζημιωθείτε για τη ζημία που υποστήκατε.

Εάν η εξυπηρέτηση πελατών ή το τμήμα ελέγχου συναλλαγών δεν είναι σε θέση να επιλύσουν το πρόβλημα ή επιθυμείτε να υποβάλλετε ένα παράπονο χωρίς να συνεργαστείτε με την εξυπηρέτηση πελατών ή το τμήμα ελέγχου συναλλαγών, μπορείτε να υποβάλλετε ένα επίσημο παράπονο συμπληρώνοντας την Online Φόρμα Παραπόνων.

Θα πραγματοποιήσουμε μία αμερόληπτη αξιολόγηση του αιτήματός σας ώστε να διερευνηθεί εάν ενεργήσαμε δίκαια και βάσει των δικαιωμάτων και των συμβατικών μας υποχρεώσεων. Θα αξιολογήσουμε εγκαίρως το παράπονό σας, για το οποίο θα λάβετε έγγραφη απάντηση εντός οκτώ εβδομάδων.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την επίλυση του παραπόνου σας ή δεν απαντήσουμε στο παράπονό σας σε εύλογο χρονικό διάστημα, μπορεί να έχετε το δικαίωμα να κλιμακώσετε περεταίρω το παράπονό σας. Σας παρέχουμε παρακάτω λεπτομέρειες σχετικά με τις διάφορες επιλογές σας. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειώσετε ότι ενώ έχετε πολλούς τρόπους να κλιμακώσετε το παράπονό σας, η εμπειρία της FXCM δείχνει πως μόνο μία υπηρεσία επίλυσης αμφισβήτησης την φορά θα εξετάσει το παράπονό σας και δεν θα σας επιτραπεί να λάβετε πολλαπλές αποζημιώσεις για το ίδιο παράπονο.

UK Financial Ombudsman Service

Εάν είστε κατηγοριοποιημένος ως retail πελάτης και δεν έχετε ικανοποιηθεί από την επίλυση του παραπόνου σας ή δεν έχουμε επιλύσει το παράπονό σας εντός οκτώ εβδομάδων, έχετε τη δυνατότητα να απευθύνετε το παράπονό σας στο Financial Ombudsman Service.

Το Financial Ombudsman Service είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός με αντικείμενο την επίλυση διαφορών ανάμεσα στα χρηματοοικονομικά ιδρύματα και τους πελάτες τους. Η όποια αναφορά στο Financial Ombudsman Service θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός έξι μηνών από την τελική απάντηση που θα λάβετε στο παράπονο που έχετε υποβάλλει. Παρακαλούμε σημειώστε επίσης ότι το Financial Ombudsman Service δεν θα ασχοληθεί με κάποιο αίτημα παραπόνου, πριν να μας δοθεί η ευκαιρία να διερευνήσουμε το παράπονό σας.

Μπορείτε να υποβάλλετε ένα παράπονο στο Financial Ombudsman Service είτε online είτε μέσω email. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Financial Ombudsman Service ή για να υποβάλλετε ένα παράπονο, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Ιστοσελίδα του Financial Ombudsman Service.

Η διεύθυνση του Financial Ombudsman Service είναι:
The Financial Ombudsman Service
Exchange Tower
London
E14 9SR
United Kingdom.

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Εάν δεν είμαστε σε θέση να επιλύσουμε την αμφισβήτησή σας εσωτερικά και είστε κάτοικος της ΕΕ, μπορείτε επίσης να επιλέξετε να εκφράσετε το παράπονό σας μέσω της Πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ωστόσο, δεδομένου ότι το Financial Ombudsman Service έχει ως αντικείμενο την αντιμετώπιση των παραπόνων που αφορούν χρηματοοικονομικά ιδρύματα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι πιθανό να σας απευθύνουν στο Financial Ombudsman Service, τα στοιχεία του οποίου αναφέρονται παραπάνω.

Ο περιηγητή σας δεν είναι ενημερωμένος!

Ενημερώστε τώρα τον περιηγητή σας για να δείτε σωστά τον ιστότοπο. Ενημερώστε τώρα τον περιηγητή σας

×