Υποβολή Παραπόνου

H FXCM έχει ως στόχο να παρέχει στους πελάτες της άμεση και δίκαιη απάντηση σε τυχόν παράπονα που μπορεί να υποβάλλετε. Παράπονο μπορεί να χαρακτηριστεί κάθε επίσημη έκφραση δυσαρέσκειας στο πλαίσιο των υπηρεσιών μας, και θα σημειώνεται επίσημα ως τέτοια στο αρχείο μας.

Ως απάντηση σε κάποιο παράπονο, θα παρέχεται μία αναλυτική εξήγηση των ενεργειών που ανέλαβε η FXCM σχετικά με την αμφισβητούμενη συναλλαγή. Ενώ η FXCM καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να απαντήσει στα αιτήματά σας το συντομότερο δυνατόν – συνήθως σε λιγότερο από μία εβδομάδα – παρακαλούμε έχετε υπόψιν σας ότι σύμφωνα με τη τρέχουσα νομοθεσία μία χρηματοοικονομική εταιρία δύναται να απαντήσει σε τυχόν παράπονα μέσα σε οχτώ (8) εβδομάδες.

Παρακαλούμε να έχετε υπόψιν σας ότι μπορεί να μην έχετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όταν θα υποβάλλετε κάποιο παράπονο. Για το λόγο αυτό σας προτείνουμε να υποβάλλετε ένα αίτημα μέσω της Online Φόρμας Ελέγχου Συναλλαγών πριν υποβάλλετε το παράπονό σας, αν και έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε οποιοδήποτε, και κανένα από τα δύο δεν αποτελεί προϋπόθεση για το άλλο.

Σημειώστε ότι θα πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα παρακάτω πεδία. Εάν το παράπονό σας σχετίζεται με θέμα σε συναλλαγές, παρακαλούμε να αναφέρετε το ακριβές αμφισβητούμενο ποσό για επιτάχυνση της διαδικασίας. Θα εκτιμήσουμε τη συνεργασία σας. Όταν συμπληρώνετε το πεδίο «Ποσό Αμφισβήτησης», παρακαλώ να χρησιμοποιείτε μόνο αριθμούς, τελείες και κόμματα. Η χρήση άλλων χαρακτήρων μπορεί να καθυστερήσει τη διαδικασία ελέγχου του αιτήματός σας.

Παρακαλούμε Συμπληρώστε την Παρακάτω Φόρμα στην Αγγλική Γλώσσα

Ο περιηγητή σας δεν είναι ενημερωμένος!

Ενημερώστε τώρα τον περιηγητή σας για να δείτε σωστά τον ιστότοπο. Ενημερώστε τώρα τον περιηγητή σας

×