Υποβολή Παραπόνου

H FXCM έχει ως στόχο να παρέχει στους πελάτες της άμεση και δίκαιη απάντηση σε τυχόν παράπονα που μπορεί να υποβάλλετε. Παράπονο μπορεί να χαρακτηριστεί κάθε επίσημη έκφραση δυσαρέσκειας στο πλαίσιο των υπηρεσιών μας, και θα σημειώνεται επίσημα ως τέτοια στο αρχείο μας.

Ως απάντηση σε κάποιο παράπονο, θα παρέχεται μία αναλυτική εξήγηση των ενεργειών που ανέλαβε η FXCM σχετικά με την αμφισβητούμενη συναλλαγή. Ενώ η FXCM καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να απαντήσει στα αιτήματά σας το συντομότερο δυνατόν – συνήθως σε λιγότερο από μία εβδομάδα – παρακαλούμε έχετε υπόψιν σας ότι σύμφωνα με τη τρέχουσα νομοθεσία μία χρηματοοικονομική εταιρία δύναται να απαντήσει σε τυχόν παράπονα μέσα σε οχτώ (8) εβδομάδες.

Παρακαλούμε να έχετε υπόψιν σας ότι μπορεί να μην έχετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όταν θα υποβάλλετε κάποιο παράπονο. Για το λόγο αυτό σας προτείνουμε να υποβάλλετε ένα αίτημα μέσω της Online Φόρμας Ελέγχου Συναλλαγών πριν υποβάλλετε το παράπονό σας, αν και έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε οποιοδήποτε, και κανένα από τα δύο δεν αποτελεί προϋπόθεση για το άλλο.

Σημειώστε ότι θα πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα παρακάτω πεδία. Εάν το παράπονό σας σχετίζεται με θέμα σε συναλλαγές, παρακαλούμε να αναφέρετε το ακριβές αμφισβητούμενο ποσό για επιτάχυνση της διαδικασίας. Θα εκτιμήσουμε τη συνεργασία σας. Όταν συμπληρώνετε το πεδίο «Ποσό Αμφισβήτησης», παρακαλώ να χρησιμοποιείτε μόνο αριθμούς, τελείες και κόμματα. Η χρήση άλλων χαρακτήρων μπορεί να καθυστερήσει τη διαδικασία ελέγχου του αιτήματός σας.

Παρακαλούμε Συμπληρώστε την Παρακάτω Φόρμα στην Αγγλική Γλώσσα

1Ελπίζουμε να είστε ικανοποιημένοι από την επίλυση του παραπόνου σας. Παρόλα αυτά εάν μείνατε δυσαρεστημένοι με την Τελική μας Απάντηση, ή εάν δεν έχετε λάβει ακόμη μία Τελική Απάντηση από εμάς μετά από 8 εβδομάδες από τη στιγμή που επικοινωνήσατε μαζί μας, μπορείτε να υποβάλλετε το παράπονό σας στον Financial Ombudsman Service. Η Financial Conduct Authority (FCA) έχει ιδρύσει τον Financial Ombudsman Service για να εξετάζει ανεξάρτητα τυχόν παράπονα τα οποία η εταιρεία δεν μπόρεσε να επιλύσει ικανοποιητικά. Εάν επιθυμείτε ο Financial Ombudsman Service να επανεξετάσει το παράπονό σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσα σε 6 μήνες από την ημέρα που θα λάβετε την Τελική μας Απάντηση. Αντίγραφο ενός επεξηγηματικού φυλλαδίου του Financial Ombudsman Service μπορείτε να βρείτε εδώ www.financial-ombudsman.org.uk/publications/consumer-leaflet.htm
Για να επικοινωνήσετε με τον Financial Ombudsman Service μπορείτε είτε να τους αποστείλετε επιστολή στη διεύθυνση South Quay Plaza, 183 Marsh Wall, London E14 9SR, είτε να τους καλέσετε στο 0800 023 4567. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του Financial Ombudsman Service στο ακόλουθο link www.financial-ombudsman.org.uk

 
 

Χρησιμοποιούμε cookies για να ενισχύσουμε την απόδοση και τη λειτουργία του fxcm.gr, το οποίο βελτιώνει την εμπειρία πλοήγησής σας. Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς. Μάθετε Περισσότερα